torsdag 1 oktober 2009

Hösten är här

För ett år sedan
94.6. Japp! Har köpt kardemumma för att utveckla kesoplättar i helgen. Ska dessutom fotografera nu för att få en färggladare blogg!

Mätning runt höft och där hade ytterligare någon halvcm försvunnit. Härligt.

Nu kaffe och jobb, men bara till 1 idag!
Nu är det dags att mäta igen faktiskt. Jag har inte gjort det på MYCKET länge. Kan inte ens hitta mina noteringar!!! I morse åt jag stekt ägg och bacon. Det gör jag varje morgon jag inte ska börja jobba tidigt. Då blir det bara äggtoddy. = ) Och några fotografier blir det visst aldrig.



Vikten är 86. 1o kg mindre. Uppdaterad. Jag kan visst inte räkna. 8.4 kg mindre är det korrekta


3.9

2 kommentarer:

FraudFeeler sa...

Länge sedan du skrev något, jag hoppas att du inte har gett upp!

FraudFeeler sa...

Hoppas att du inte gett upp!!