lördag 2 maj 2009

Då - skräck på vågen. Nu - ett år senare

I april förra året - skräckupplevelsen på vågen = ). Lite senare viktväktarna.

Ett år senare


Då 108 kg. Nu 88. Minus 20 kg alltså och jag ger mig själv en stor beundrande applåd!!!

: Viktväktarnas metod är lösningen och för ett år sedan gick jag dit. Fyra veckor senare och tre kilo mindre slutade jag, bestört över kosthållningen.

Med 105 kg kropp grät jag först en vecka. Därefter hittade jag Anna och Kostdoktorn och under juni månad famlade jag för att hitta rätt när det gäller LCHF. 25 juni när jag börjar blogga vägde jag 101.5. Enastående. Så viktminskare har jag nu varit i ett år. Men gränsen för livsnjutare - som LCHF verkligen medger - drar jag 15 juni. Då återkommer jag med Facit i hand-filosoferande.

Inga kommentarer: