fredag 13 mars 2009

Plus och minus och lite till

Först plus! Tjoho 89.9 och nu är jag under det magiska strecket!!

Sedan minus: datorn gick sönder. Det var inte första gången. Eller snarare. Det var första gången för den HÄR datorn. Hårddisken "kraschade" vilket ju är samlingsnamnet på alla problem som gör att man inte kan läsa dess innehåll. Jag hade förstås backup. Dessutom skaffade jag ett rescue-program som gjorde att jag kunde återställa. Slutligen köptes och installerades ny hårddisk. Så nu så. Tillbaka ett några hekto lättare samt fattigare. = )

Slutligen lite till: Jag noterar ett högre läsarantal vilket säkert beror på att LCHF lockar allt flera. Jag har fått några förfrågningar i mejlen om vad jag åt i början och liknande och eftersom det nu gått snart nio månader sedan jag åt min sista potatis tänkte jag att jag kunde skriva ett eget inlägg med utvärdering av den perioden.

Inga kommentarer: