fredag 26 september 2008

Vägning vecka 39

Nu kan jag fira 3månaders bloggande! 25 juni vägde jag 101,5 och idag väger jag 95 kg prick. Som jag har skrivit tidigare rasar jag inte precis. 6,5 kg på 3 månader är mera som "sakta men säkert." Totalt 13 sedan i maj. Duktiga jag!

En annan viktig skillnad är att jag är pigg och jämn i humöret. Samt att jag går uppför en backe här i området utan att bli andfådd

Runt höfterna har 10 centimeter försvunnit, runt midjan nästan lika mycket. Mina lår lyckas jag aldrig mäta. Måttbandet glider bara undan! För att inte tala om överarmarna.

Hur som helst. När det gäller mitt ätande ska jag ta och göra en 3veckors kontroll-station. Hur mycket av P, K och F äter jag under en måltid och under en dag? Jag vet att jag äter ganska mycket ost. Vad händer om jag minskar? Ja, lite sådant ska hända de kommande veckorna.

Inga kommentarer: