fredag 8 augusti 2008

Same same but different

Fredag är ju vägdag, undantaget i söndags var just ett undantag. Och sedan dess har jag i vikt gått ner - noll. Är inte det intressant! Sus och dus och semstermat och jag går ner. Ordning och reda på jobbet och hemma ingenting. Kroppen vill ha semester! = ) Alternativet kan vara att jag käkat gräddsås så gott som varje middag, vad vet jag.

Jaja. Jag tänker inte lägga mig ner och purket sparka med benen. Jag är på banan. Jag äter bra saker. Jag mår bra. Jag är inte hungrig.

Det räcker långt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror faktiskt att viktskillnaden är lite förskjuten, eller hur jag ska uttrycka det. När jag kom hem efter en semestervecka med wienerbröd (!), ovh diverse annat som inte ingår i min vanliga gilivshållning, hade jag gått ner lika mycket som jag brukar göra på en vecka, men efter en vanlig vecka hemma hade jag gått upp, och stod sedan på den vikten i två veckor. Sedan kickade allt igång igen och blev som vanligt.

Så, håll ut. Det är nog bara fördröjt resultat :)