tisdag 1 juli 2008

SATS - tankar på ett gåband

Ett två. Ett två. Jag tycker mycket om att gå på gåband. Det är som en meditation. Jag håller armarna på en stång framför mig, ungefär som om man drar barnvagn! och får en jämn och koncentrerad gång. Ett två Ett två.

Jag tänker antingen ingenting eller också tänker jag mycket. Idag tänkte jag mycket. Jag tänkte på att jag varit på ett läkarbesök och kollat några värden i blodet. Mitt glukosvärde är 4.8 och det är bra. Långtidssockret var 3,6 eller nåt sånt och jag tycker att det var bra att veta. Det var verkligen åratal sedan jag tog några sockervärden. Jag undrar vad LCHF gör med normala sockervärden. Ingenting?

Vi var fyra som styrketränade idag. Jag och tre 18-åriga killar som tränade om vem som visste mest och bäst om alla maskinerna. Jag tränar alltid ensam. Jag vill vara fokuserad på det jag gör och inte prata med någon. Jag pratar ju här, i bloggen!

Inga kommentarer: